SELVBETJENING

Vi anbefaler adgang via Min Læge app’en, da den giver de fleste muligheder (f.eks. videokonsultation).

 

1) Adgang fra mobil / tablet / iPad:
Download app’en Min Læge
Sørg for at klinikken har din gyldige e-mail adresse og at du er oprettet til elektronisk kommunikation i klinikkens system Ring til os eller sig det, når du er på besøg i klinikken.
Log på app’en – første gang bruger du NemID – derefter kan der benyttes f.eks. touch ID eller face ID.

Det er også muligt at bruge app’en Mit Helbred.
Dog tilbyder Min Læge App flere muligheder.

Adgang for børn under 15år uden NemID:
Kontakt klinikken. Bed om oprettelse af barnet. Vi har brug for at have en voksens e-mailadresse i systemet.
Derefter logger du på Min læge App og kan vælge mellem dig selv og barnet / børnene i øverste højre hjørne.

Ved problemer med at finde barnet frem, i App’en  kan der med fordel logges ind via hjemmesiden med adgangskode, for at opdatere relationen i App’en.

2) Adgang fra computer:
Tryk på “SELVBETJENING”   Følg vejledningen

VED TRYK PÅ NEM-ID KAN DER EFTERFØLGENDE VÆLGES LOGIN MED MITID.

Hvad kan du med Min Læge app’en:
- holde styr på aftaler og booke tider.
– skrive en besked til læge eller sygeplejerske.
– ringe op til klinikken / lægevagten – telefonnummer ligger i app’en.
– se prøvesvar, vaccinationer, henvisninger mv.

Fornyelse af recepter:

Vi anbefaler app til fornyelse af recepter.  Vælg enten Medicinkort eller Apoteket . De er begge bruger venlige og kan stort set det samme.